18 Haziran 2008 Çarşamba

MUTAKTA FARE VARR!!

FARE PASTALAR
Yeğenim ve arkadaşı karnelerini kendilerine pasta yaparak kutladılar.Bir dergide gördüğümüz çok güzel ve çok pratik bu pastayı sizinle de paylaşmak istedik. Tadı gerçekten güzeldi.

Malzemeler;
1 paket milföy
1 Paket muzlu puding
3 Su bardağı süt
1 Adet muz
Hindistan cevizi rendesi
Damla çikolata
File badem
Yumuşak şekerler
Yapılışı;
Milföy hamurlarını damla şeklinde kesin ve 180 derede fırında pişirin. Süt ve pudingi pişirin. Milföyleri enine ortadan ikiye keserek içine puding koyun ve üzerine muz dilimleri yerleştirin. Kalan puding ile pastanın dışını tamamen kaplayın ve hindistan cevizi rendesi ile her yerini kaplayın. Damla çikolatalardan göz, bademlerden kulak yapın. Bıyıklar maydonoz sapı :) Renkli şekerleri farelerin arasına serpiştirin. Görüntü gerçekten çok güzel ouyor. Dolapta biraz beklettikten sonra servis yapabilirsiniz. Afiyet olsun...

11 yorum:

uygarimizlahayat dedi ki...

En nefret ettiğim, büyük fobim olan hayvanı dahi bana beğendirdiniz yaaa bravo size valla, harikaaa olmuş yaaa miniklerin de ellerine sağlık...

Adsız dedi ki...

merhaba,

kocaman bir hoşgeldiniz blog dünyasına :) ayrıca blog manşete :))

fareciklere bayıldım... Çok sevimli olmuşlar.

miniklerin ellerine sağlık.

sıcacık sevgiler.
www.misssgibi.com

HULYA dedi ki...

Yıldız'cığım,
farecikleri hemen yapmışsınız çok da güzel olmuş canım.Bayıldımmmm!!!Bana da ayırın hemen geliyorum.Ellerinize sağlık.Sevgiler

uygarimizlahayat dedi ki...

Bu arada hem hemşeriyiz, hemde burçdaşız, yeni farkettim, blog buluşmalarımızda seni de bekleriz, blog dünyasına da hoşgeldin bu arada, öpüyorum sevgiyle kal...

Cafe Gusto dedi ki...

Önce hoşgeldiniz diyorum.Harika olmuş bu pastalar tam çocuklara göre.Miniklerin ellerine sağlık..sevgiler..

Gönül dedi ki...

ay bu neeeeeeeeeeeeeeeeee iğrenççççç tiksinç bende dedim mutfağa fare girdi yardım isteniyor galiba:)))) ellerinize sağlık ta ben almayım o fereleri kediler yesin:))) bu arada hoşgeldiniz aramıza....öpüyorum sevgilerimle

kirazdünyası dedi ki...

ayyy çok sevimli olmuşlar,yerim ben onları :)

SARI PAPATYALAR dedi ki...

fare ve mutfak en son beraber olacak iki şey genede fena olmamış

Adsız dedi ki...

Merhabalar,
ellerine sağlık arkadaşım süper olmuş şeytanın bile aklına böyle bir şey yapmak gelmez sanırım :)
ilşk fırsatta deniyeceğim bakalım benimkiler neye benziyecek :)
sevgiler adaşım :)
Kızlarında ellerine sağlık ...

Pembelinin Mutfağı dedi ki...

Ne şirin olmuşlar yaa :)) Bu arada blogun hayırlı olsun.

HÜLYA dedi ki...

merhaba canım sevgilerimle beraber etkinlik davetiyemide bırakıyorum kabul buyur olurmu...

PORSELEN DEMLİK ÇAY SAATİ ETKİNLİĞİ 25
strong>http://porselendemlik.blogcu.com/ ,
http://birdemliksohbet.blogspot.com/ ve http://selmahlc.blogcu.com/tarafından hazırlanmıştır.

Akşam üstü sohbetine gelen dostlara,
Hanımlarla yapılan günlere,
Beş çayına gelen misafirlere,
Her biri birbirinden lezzetli tarifler…

MERHABA SEVGİLİ ARKADAŞLARIM,

9 Haziran 2008 (pazartesi) -22 Haziran 2008 (pazar) tarihleri arasında Porselen Demlik Çay Saati Etkinliğini 25 Ev Sahibeliğini http://buramburam.blogspot.com/ Yani ben :) yapacağım…

Siz sevgili dostlarımı ve Katılmak isteyen herkesi etkinliğimize davet ediyorum.


Etkinliğimize ve Tarif defterlerimize birbirinden leziz tatlar kazandırmak için birbirimizi daha iyi tanımak ve yeni yeni dostlar edinmek için sizleri etkinliğimize bekliyorum canlarım. İstediğiniz kadar tarifle katılabilirsiniz.


Tariflerinizi hazırladığınızda “Porselen Demlik Çay Saati Etkinliğini 25” Başlığını yazarak sayfanızda yayınlayıp , tarifinizin hazır olduğuna dair duyurunuzu sayfama yorum bırakarak bildirmenizi rica ediyorum.

En kısa zamanda sizin sayfanıza geri dönüp tarifi kopyalayıp kendi sayfamda yayınlayacağım.